آشنایی با فینگر فود عروسی

فینگر فود  یکی از غذاهای پذیرایی است که به آن، مزه‌ نیز می‌گویند. در مهمانی‌های امروزی  فینگرفودهای مختلفی جهت پذیرایی در  مراسم ، مراسم‌های رسمی، و دور همی‌های دوستانه استفاده می‌شود. نوع فینگر فودی که فرد برای پذیرایی کردن از مهمان انتخاب می‎‌نمایید به سلیقه و مدل مراسم بستگی دارد. مدل چیدن و وجود  انواع فینگر فود در میز پذیزایی تاثیر فراوانی بر جذب کردن  میهمانان‌ها دارد. در ادامه به فینگر فود مناسب برای عروسی و روش سرو آن می‌پردازیم. برای آشنایی با انواع لوازم تشریفات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

فینگر فود عروسی

 جشن عروسی یکی از حشن‌هایی می‌باشد که در این مراسم انواع فینگر فود سرو می‌شود و از تشریفات مهم برای پذیرایی در مراسم می‌باشد. چرا که  جشن از عصر آغاز می‌شود و تا ساعت‌های پایانی شب ادامه دارد و در طی این مدت اشخاصی که در مراسم هستند به رقص  و شادی مشغول می‌باشند. به همین علت  انتخاب یک مزه لذیذ و مناسب جهت پذیرایی از میهمان‌ها را تا زمان سرو غذای اصلی مهم است.

 نحوه سرو فینگر فود

فینگر فود یک وعده غذایی کوچک، است که میل کردن آن به ظرف زیادی نیاز ندارد  و می‌توان آن را با دست میل نمود و همانطور که گفته شد نیاز به هیچ تشریفات خاصی ندارد. این غذا را می‌توانید با دستور پخت‌های گوناگون تهیه نمایید. بعضی از افراد از رسپی‌های بین المللی جهت آماده سازی این غذا استفاده می‌نمایند. و این مدل را با فینگر فودهای مکزیکی و … تهیه می‌نمایند و در برخی دیگر از اشخاص ترجیح می‌دهند از مزه‌های سنتی مانند آلبالو پلو و یا دلمه ایرانی جهت پذیرایی از میهمان‌ها استفاده نمایند.

اگر نوعروس هستید بهتر است که مزه‌های راحت و لذیذ مانند اسپرینگ رول یا بال و کتف مرغ مرنیت شده و سرخ شده را در منو پذیرایی خود قرار داده و استفاده کنید.  به این نکته توجه کنید که در انتخاب مره و منو باید حتما به زائقه و سلیقه مهمان‌ها توجه کرد. و میز و منو  را طوری انتخاب کرد که برای تمام سلایق مناسب باشد.

چند مدل فینگر فود معروف

 فینگر فودها تنوع بسیار بالایی دارند و به راحتی ار انواع آن می‌توان برای پذیرایی استفاده نمود. البته که غذای شام عروسی اغلب از بین انواع کباب‌ها و غذاهای سنتی ایران انتخاب می‌کحنند و فینگر فود را به عنوان ی میان وعده برای پذیرایی استفاده می‌کنند، بنابراین  دبرای مره بهتر است مزه‌های مختلف را انتخاب نمایید. یکی از مزه‌های بسیار خوب و  مناسب  جهت پذیرایی در مراسم عروسی مدل‌های فینگر فود کاناپه می‌باشد. کاناپه‌ها طعم لذیذ و خاص را  دارند و نسبت به دیگر مزه‌های سنتی بسیار سبک‌تر هستند.

نوع دیگر از فینگر فود تشریفات مجالس مراسم تاکو است  که  اسن فینگر فود لذیذ با مواد اولیه مثل: نان ترتیلا، گوشت چرخ کرده و… پخته می‌شود. و  دارای طعمی لذیذ و خاص است. قارچ شکم پر، انواع ناگت سرخ شده، مینی ساندویچ الویه و دلمه‌های مختلف و متنوع ایرانی و فرنگی مدل‌های دیگر فینگر فودهایی هستند که با انواع پنیر و.. برای پذیرایی از میهمان‌ها در مراسم‌های مختلف استفاده می‌گردد.

فینگر فود ایرانی یا خارجی

 برای تهیه و انتخاب مدل فینگر فود هم غذاهای ایرانی و  هم خارجی را می‌توانید استفاده نمایید. برای نوع ایرانی فینگر فود از غذاهایی مانند کشک بادمجان، ته چین، میرزا قاسمی، کوفته، دلمه و.. را با نان، گوجه و یا سبزیجات مختلف  استفاده می‌کنند. برای مزه‌های خارجی  نیز از فینگر ‌فودهایی مانند : سالاد الویه، سالاد ماکارونی، میکس گوجه ریز و پنیرهای خارجی و زیتون، انواع اسپرینگ رول ، سمبوسه، کیک مرغ ، مینی ساندویچ‌ها، بورک‌ها، کاناپ، رول کالباس و … استفاده می‌شود.

تجهیزات تالار نوین

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، میز تالار ، تشریفات تالار ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده لوازم رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تشریفات تالار در برگزاری مراسم عروسی و خرید انواع لوازم تالار از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟