انتخاب آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

عکس‌ها و فیلم‌های عروسی به یاد ماندنی ترین یادگاری‌ها از شب عروسی و مراسم ازدواج بوده که تا آخر عمر باقی خواهد ماند و خاطرات مراسم زیبا و  باشکوه عروسی را در ذهن ما تداعی خواهند کرد، به همین دلیل یکی از مهم ترین کار‌هایی که قبل از عروسی باید انجام داد، پیدا کردن آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مناسب و خوب می‌باشد. در این مطلب به نکات انتخاب آتلیه عروس ، روش‌های عکاسی در عروسی و انواع آلبوم‌های عروسی می‌پردازیم. جهت آشنایی با انواع لوازم تشریفات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

انتخاب آتلیه عروس و روش‌های عکاسی در عروسی

به هنگام پیدا کردن آتلیه عکاسی عروس و انجام عکاسی  به نکات زیر باید توجه داشته باشیم:

  •    به تجربه تیم عکاسی و فیلمبردار اعتماد  اطمینان داشته باشید
  •    آتلیه ای را انتخاب کنید که امانت د ار عکس‌هایتان باشد
  •    اطمینان پیدا کنید که آتلیه عکاسی مورد نظر عضو اتحادیه است یا خیر
  •    مدل عکس‌های دلخواه خود را برای عکاس شرح دهید
  •    جزئیات کاری که لازم دارید و آلبوم مورد نظرخود را در قرار داد ذکر نمایید
  •    باید قبل از بستن قرار داد هزینه چاپ عکس یا درست کردن آلبوم را مشخص کنید

در صورتی که آتلیه عکاس عروسی شما تاکید بر روتوش کردن عکس‌ها داشت؛ این موضوع را مورد بررسی قرار دهید به دلیل اینکه با  آرایشی که دارید روتوش، چهره شما را به صورت مصنوعی نشان خواهد داد.

روش‌های عکاسی در عروسی

عکاسی‌های عروسی به چندین صورت از جمله عکاسی عروسی از روی فیلم، عکاسی عروسی دیجیتال و عکاسی عروسی هنری انجام می‌شود.

عکاسی عروسی از روی فیلم:

 در این مدل عکاسی، عکس‌ها ‌هایلایتی به سمت سایه‌ها را دارند و تصاویری که از فیلم‌ها گرفته شده کیفیت خوبی داشته ولی فیلم برداری زحمت و هزینه بیشتری خواهد داشت. شما در این نوع فیلم عروسی، نقش بازی خواهید کرد.

 عکاسی عروسی دیجیتال:

عکاسی به روش دیجیتال انتخاب معمول در زمینه عکاسی بوده و مزیت آن این است که شما قادرید عکس‌های خود را چند روز بعد از مراسم عروسی تحویل بگیرید. دوربین‌های دیجیتال، عکاسی در نور خیلی کم را به راحتی انجام داده و عکاس می‌تواند عکس‌هایتان را باصفحه نمایش دوربین‌های عکاسی جدید، بلافاصله برای تایید به شما نشان دهند.

عکاسی عروسی هنری:

قرار نیست تمامی عکس‌های عروسی، عکسی  تمام قد از زوج‌ها باشد؛ بلکه می‌توانید تصویر خاص و هنری را برای این لحظات ثبت کرده و این نکته را هم در نظر بگیرید که عکاسی فقط استعداد و  توانایی عکاس نبوده بلکه شوق و تمایل زوج‌ها برای داشتن لحظاتی شاد و لذت بردن از آن را هم در بر خواهد داشت.

انواع آلبوم های عروسی

آلبوم های عروسی در دو مدل آلبوم‌های ساده و آلبوم‌های ژورنالی وجود دارند. در ادامه به معرفی این دو مدل می‌پردازیم.

آلبوم‌ ژورنالی عروسی :

 آلبوم‌های ژورنالی به ژورنال عروس ایتالیایی نیز معروف می‌باشند. در این نوع آلبوم‌ها عکس‌های شما که به صورت زیبا و هنری گرفته شده  و روی صفحات آلبوم قرار می‌گیرند ، درست طوری که انگار قسمتی از آن آلبوم‌ها هستند.

آلبوم‌ ساده عروسی :

این نوع از آلبوم‌های عروسی با برنامه‌های کامپیوتری طراحی شده و در کشورهای اروپایی به آلبوم‌های متد معروف می‌باشند و طرفدار چندانی هم نخواهند داشت، این آلبوم‌ها اغلب در همان شب عروسی چاپ و آماده می‌شوند و به عنوان هدیه به عروس و داماد داده می‌شوند.

نوین تالار بهترین تشریفات تالار را به شما ارائه خواهد داد.

تجهیزات تالار نوین

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، میز تالار ، تشریفات تالار ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده لوازم رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تشریفات تالار و خرید انواع لوازم تالار از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟