انتخاب دسته گل عروس

 تعدادی از عروس  وداماد‌ها تصور می‌کنند که انتخاب دسته گل عروس کار راحتی است، اما در واقع آنقد‌رها که به نظر می‌رسد ساده نیست.  پس از خرید لباس بهتر است به خرید گل عروس فکر کنید؛ در غیر این صورت دسته گل عروس با لباس عروس،سبک عروسی، کفش یا مو و آرایش عروس متناسب نخواهد بود. هنگام انتخاب گل، بدون شک مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید مصنوعی بودن یا طبیعی بودن گل است. هر دو نوع گل دارای مزایای هستند. در این مقاله به اینکه چگونه یک دسته عروس را انتخاب کنیم؟ معرفی دسته گل طبیعی و مصنوعی می‌پردازیم. جهت آشنایی با انواع لوازم تشریفات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری، شیرینی خوری تالار، شمعدان تالار  به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

انواع دسته گل عروس

یکی از مهمترین المان‌ها در شب عروسی، دسته گل عروس مطابق با فصل است. گل‌های عروس در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف تهیه می‌شوند و آن‌ را می‌توان به صورت طبیعی یا مصنوعی انتخاب کرد.انتخاب گل عروس مناسب به زیبایی لباس عروس نیز کمک به سزایی خواهد کرد. در ادامه مطلب به معرفی گل مصنوعی و گل طبیعی برای عروسی می‌پردازیم.

دسته گل طبیعی‌عروس

گل‌های طبیعی، برای عروسی‌ در تابستان هماهنگی فوق العاده‌ای با فضای عروسی ایجاد می‌کنند؛ در صورتی که گل‌های عروس طبیعی باشند، به افزایش انرژی عروس کمک کرده و همچنین جذابیت عروس‌ را چندین برابر خواهد کرد. با ترکیب یک تاج با  دسته‌گل‌عروس، هماهنگی چشمگیری به وجود خواهد آمد و باعث خاص شدن عروس می‌شود.

مهمترین نکته ای که باید در هنگام خرید گل عروس طبیعی در نظر بگیرید، رنگ‌هایی است که برای زیبا جلوه دادن گل‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود. گل‌های رنگ شده می‌توانند لباس عروس شما را بهم بریزند و باعث ایجاد لکه بر روی لباس شوند.  بنابراین شما باید از گل فروشی  گل‌های رنگی طبیعی را  خریداری کنید. شما می‌توانید با قرار دادن تور رنگارنگ یا لوازم جانبی دیگر در میان دسته گل خود، جلوه زیبایی به وجود آورید. اگر قصد برگزاری یک عروسی در حومه شهر را دارید، باید دسته گل‌هایی با رنگ‌های بنفش، صورتی، قرمز یا زرد انتخاب کنید.

دسته گل مصنوعی ‌عروس

گل‌های مصنوعی در عروسی‌هایی که  در ماه‌های پاییزی برگزار می‌شوند کاربرد بیشتری دارند. این گل‌ها مکمل ظاهر کلاسیک و مدرن لباس عروس هستند. می‌توانید از رنگ‌های مورد علاقه خود در گل‌های مصنوعی مانند گل‌های طبیعی استفاده کنید. از آنجا که رنگ گل‌های مصنوعی برایتان مشکلی به وجود نمی‌آورند، می‌توانید گل خود را در تمام طول روز با خود حمل کنید.

هم چنین باید اطمینان داشته باشید که دسته‌گل عروس که با رنگ‌های مختلف تزئین شده، از نظر زیبایی در عکس‌های عروسی شما   زیبا خواهند شد. بهترین مزایای تهیه گل‌عروس مصنوعی این است که می‌توانید گل خود را به عنوان یادگاری نگه دارید. با قرار دادن  دسته‌گل در کنار آلبوم در اتاق نشیمن، هر وقت آن را می‌بینید می‌توانید عروسی خود را با خاطرات خوش به یاد آورید.

تجهیزات تالار نوین

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، میز تالار ، تشریفات تالار ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده لوازم رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تشریفات تالار و خرید انواع لوازم تالار از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

اینستاگرام: tgtalar@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟