انواع سبک عروسی و نحوه برگزاری آن‌ها

تمامی عروسی‌ها دارای سبک خاصی می‌باشند. در اینجا برخی از محبوب ترین ایده‌های تم عروسی توضیح داده شده است. همچنین برای هر سبک چند نکته را به شما در این مطلب ارائه خواهیم داد. در این مقاله به معرفی انواع سبک عروسی مانند: عروسی سنتی ، عروسی روستایی و… و نحوه برگزاری آن‌ها می‌پردازیم. جهت آشنایی با انواع لوازم تشریفات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

انواع سبک‌های عروسی

سبک عروسی به معنای ایجاد هماهنگی بین لباس عروس و داماد، ظروف پذیرایی، نحوه گل آرایی، جزئیات مراسم است. این هماهنگی با الهام گرفتن از سبک‌های گوناگون مانند سبک روستیک، کلاسیک، مدرن، بوهو و… به وجود می‌آید. پس قبل از انتخاب یک سبک معین برای مراسم عروسی خود، باید با ویژگی‌ها و المان‌های هر سبک آشنا شویم تا نزدیک ترین سبک به سلیقه خود را پیدا کنیم.

عروسی کلاسیک

سبک عروسی کلاسیک از کاربردی ترین و ساده ترین سبک عروسی است. در این سبک عروسی نباید از مد پیروی کنید. رنگ‌های مورد استفاده در این سبک بهتر است رنگ‌های ملایم و خنثی باشند مثل سفید، صورتی، طلایی، عاجی و شیری، نقره ای و نباتی. گل‌های مورد استفاده در این سبک معمولا گل رز، گل میخک، گل ارکیده و گل صد تومانی است. لباس عروس دراین سبک باید مجلل و پرنسسی باشد. این سبک مناسب مجالسی است که در تالار یا باغ برگزار شوند.

سبک عروسی مدرن

سبک عروسی مدرن سبکی به روز و معاصر بوده و این سبک کاملا متضاد با سبک کلاسیک می‎‌باشد. در دیزاین عروسی به سبک مدرن می‌توان از سبک مینیمال ایده گرفت. این سبک مدرن معمولا در گالری‌ها و یا سالن‌های شیک برگزار خواهد شد.

عروسی روستایی

یک تم یا سبک عروسی روستایی یک تم یک ظاهر طراحی شده است که از سادگی زندگی در کشور الهام گرفته شده و به فضای باز شهرت می بخشد. در یک عروسی روستایی معمولاً عناصر روستایی مانند دسته‌های گل، الوار، فلز و غیر ساختاری طبیعی وجود دارد. عروسی‌های روستایی معمولاً در مکان‌هایی مانند انبارها، سوله‌ها، تاکستان‌ها و فضای باز زیر یک خیمه یا درخت برگزار می‌شود.

سبک عروسی بوهو

سبک ‌عروسی ‌بوهو سبکی بسیار خاص، جسورانه، ساده و دور از تجمل می‌باشد. سبک بوهو بسیار شبیه سبک روستیک است.

المان اصلی در سبک عروسی بوهو، چوب است هم لباس عروس ساده و موها بهتر است باز باشد. چنین تزئینات قلاب بافی شده و .دریم کچر هم می‌توانند این سبک را پررنگ تر کنند. این سبک مناسب فضاهای باز و بکر است.

تجهیزات تالار نوین

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، میز تالار ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده لوازم رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع لوازم تالار از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟