اگر مجبور هستید عروسی خود را به دلیل شیوع کرونا لغو کنید چه کاری باید انجام دهید

با شیوع ویروس کرونا همه اجتماعات دسته جمعی، که شامل عروسی است، می‌بایست تا زمان فروپاشی کوید ۱۹ به تعویق انداخته شوند. اگرچه تنها ۳۶% از زوجین به طور کامل عروسی خود را لغو می کنند، اما ۶۴% از عروسی‌ها به دلیل همه گیری فعالانه به تعویق می‌افتد. برنامه ریزی مجدد همه به طور همزمان می‌تواند به این معنی باشد که برخی از عروسی ها باید به سال بعد موکول شوند.  چگونه زوج های متاهل به زودی ازدواج خود را برای برنامه ریزی مجدد عروسی خود انجام می دهند؟ برگزاری مراسم عروسی در کرونا چگونه خواهد بود؟ برای دریافت پاسخ این پرسش ها با ما همراه باشید. جهت آشنایی با انواع لوازم و خدمات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری ، میز و شمعدانی تالار به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

برگزاری عروسی در زمان وجود ویروس کرونا

اگر در این زمان، که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، قصد برگزاری مراسم عروسی و رفتن به خانه بخت را دارید، در ادامه مطلب برای ارائه چند راهکار و پیشنهاد در زمینه برگزاری مراسم عروسی در کرونا با ما همراه باشید.

با برنامه ریزان و فروشندگان تماس بگیرید

اگر می‌خواهید ازدواج خود را به تعویق بیندازید اولین کاری که باید انجام دهید این است که بلافاصله با برنامه ریز عروسی یا فروشندگان درگیر تماس بگیرید. هرچه زودتر بتوانید این کار را انجام دهید، زودتر می توانید با کمترین هزینه، برنامه عروسی خود را تنظیم کنید. برنامه ریز شما باید با فروشندگان خود در مورد شرایط جدید برای شما مذاکره کند.

اگر برنامه ریز ندارید باید به صورت موردی با هر فروشنده کار کنید. آندره پیشنهاد می کند حداقل باید ۳ ماه زمان بگذارد تا همه طرف های درگیر بتوانند به درستی برنامه ریزی کرده و آماده شوند. گام بعدی کشف یک تاریخ جدید است که با مکان، گل فروشی، پذیرایی و غیره کار می کند. آندره به عروس خانم ها یادآوری می کند که کسانی که ابتدا انصراف داده اند در تاریخ های بعدی موجود اولین تغذیه را دارند، بنابراین با صبر و حوصله همه جوانب را تحمل کنند. وی افزود: فروشندگان چندین مشتری را برای رزرو مجدد انجام می دهند بنابراین ممکن است تداخل داشته باشد.

برای برگزاری عروسی با مهمانان خود ارتباط برقرار کنید

حتی اگر برای عروسی خود تاریخ جدیدی ندارید، لحظه ای که تصمیم به لغو یا به تعویق انداختن عروسی خود دارید بلافاصله از طریق ایمیل، تلفن یا پیام به مهمانان خود اطلاع دهید تا آنها بتوانند هرگونه مسافرت یا محل اقامت را لغو کنند. هنگامی که فهمیدید، یک تاریخ جدید به میهمانان خود اطلاع دهید، اما انتظار یک لیست مهمان کوچکتر را داشته باشید. ممکن است مهمانانی وجود داشته باشند که تحت تأثیر همه گیری از راه‌های جبران ناپذیری قرار داشته باشند، بنابراین معمولاً انتظار بدون نمایش یا کاهش RSVP بسیار بیشتر خواهد بود.

آیا می توانید هزینه برگزاری عروسی را بازپرداخت کنید؟

انجام این کار بسته به فروشنده و سیاست‌های فردی آن متفاوت خواهد بود. بسیاری از فروشندگان از زمان شیوع کرونا سیاست‌های انعطاف پذیرتری را ارائه داده اند. به خاطر داشته باشید که سپرده یا نگه دارنده‌های شما به طور معمول قابل بازگشت نیستند.

مراسم را برگزار کنید، مهمانی را به تعویق بیندازید

اگر تمایل دارید در تاریخ تعیین شده خود ازدواج کنید، مجبور نیستید مراسم عروسی واقعی را لغو کنید. از زمان بروز همه گیری، مراسم فاصله گذاری اجتماعی مرسوم شده است. تصاویر مراسمی که کمتر از ده نفر ماسک بر روی آنها قرار دارند و شش فوت فاصله دارند، خبرها را سرازیر کرده است. اکنون در حال پردازش مجوزهای ازدواج به صورت آنلاین و از طریق پست الکترونیکی است، برای به روزترین اطلاعات سایت شهرستان محلی خود را بررسی کنید.

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، میز تالار ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده لوازم رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع لوازم تالار از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟