نصیحت به مدیر رستوران

نیمی از افراد آمریکا به نحوی در زمینه رستوران داری تجربه دارند و ۴۶ درصد کارکنان رستوران دوست دارند که روزی صاحب رستوران شوند. بسیاری از افراد آرزوی داشتن یک رستوران را در سر دارند و هیچکس دوست ندارد رستوران ناکار آمد داشته باشد. برای بیان نصیحت به مدیر رستوران با نوین تالار همراه باشید. اگر به دنبال خرید انواع صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب می‌گردید، با تجهیزات تالاری نوین تالار تماس بگیرید.

بیش تر بخوانید: شمعدانی تالار

هرگز بدون در نظر گرفتن این سه اصل شروع نکنید

هیچ رستورانی بدون داشتن بهترین مکان، آشپز و کانسپت موفقیت را تجربه نخواهد کرد.
مجموع این نکات مثبت با هم تاثیرشان را آشکار می‌سازند در غیر این صورت شما دچار روتین رستوران داری می‌شوید و  جز “نمایش”  چیزی نصیب شما نمی‌شود. تعدادی از کار آفرینان معتقدند “موقعیت مکانی اهمیتی ندارد، چون من رستورانم را طوری می‌سازم که مقصدی برای همه باشد.” این جمله برای کسانی است که رستوران شان موقعیت جغرافیایی نامناسبی دارد، زمانی که رستوران جای درستی نداشته باشد، هیچ گاه مقصد مشتریان نخواهد شد. هرچه رستوران از نظر جغرافیا و موارد دیگر قابل دسترسی باشد، شانس در موفقیت آن بیش‌تر می‌باشد. دلیل رونق سریع و پیشرفت یک رستوران دسترسی آسان به آن، راحتی نام رستوران و قیمت مناسب آن می باشد.

سرمایه مورد نیاز را دست بالا بگیرید.

برنامه ریزی مدیر رستوران به صورتی باشد که  شش الی نه ماه روی سرمایه گذاری کار کند.
بسیاری از رستوران های جدید، بعد از هیجانات ابتدایی افتتاح رستوران، نوسانات بروز می‌دهد، درست همان زمانی است که سرمایه گذاری دچار بحران می شود.
مدیر رستوران با کسب درآمد اولیه خود دچار غرور می‌شود و تصور می کند این دوران طلایی پایدارمی‌باشد، به همین دلیل اغلب رستوران ها از دور خارج می‌شوند. به هیچ عنوان اجازه ندهید موفقیت های اولیه ذهن شما را تسخیر کنند، موفقیت در آینده خود را نمایان می‌کند.

بیش تر بخوانید: صندلی شیواری

یاد بگیرید که بی حد و حصر به دیگران یاد بدهید.

پائول کی، کسی است که در حال حاضر در “سرآشپز نمونه تگزاس” فعالیت می‌کند. پائول هشت سال پیش می‌خواست که بدون حقوق کار کند. او در تمام شرایط‌ها فعالیت داشت و اکنون جزء هیئت رییسه آشپزهای یوچیکو است. یاد دادن بی حد و حصر به دیگران به طور معجزه آسایی پاداش خوبی را به همراه خواهد داشت.
ابتکار همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، منوی متفاوت، غذاهای جدید و …  نیز در رونق رستوران بسیار تاثیر گذار می‌باشد.

زمانی که مشتری های ثابت دارید و رستوران تان پرطرفدار است، کم فروشی نکنید

هزینه ای که در راستای رفاه مشتریان خرج می شود مهم ترین پولی است که هزینه می‌کنید. کم ترین هزینه ممکن برای وسایل، پرسنل و حتی دسرها و …  تمام عواملی که با مشتری سر و کار دارند مهم می‌باشند و باید ارزش گذاری شوند. یک درصد از درآمدتان را برای پیشرفت المان‌هایی که روی مشتری تاثیر می‌گذارد صرف کنید.
مشتری به شدت علاقه دارد که پیشخدمت برای آن غذایی را ببرد و بگوید سرآشپز از شما خواسته این غذا را تست کنید. همین کار موجب ارتباط دوطرفه و قوی می‌شود. بهترین راه حفظ مشتری و ایجاد حس مثبت این نکته می‌باشد که برای مشتریانی که در رستوران شما حاضرند سرویس خوب ارائه بدهید.

تجهیزات تالاری نوین

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده تجهیزات رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع صندلی از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟