نکات مهم جهت خرید صندلی رستوران

تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه دیزاین تالار شما را با بهترین لوازم از قبیل میز و صندلی تالار و جایگاه عروس و داماد و … انجام می دهد. اگر شما هم صاحب رستوران یا کافه هستید حتماً می‌دانید یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای تاسیس یک رستوران انتخاب میزو صندلی‌های مناسب است. شاید جالب باشد بدانید که درصد بیشتری از مردم بر اساس نوع دکوراسیون و مدل میز و صندلی‌ها، یک رستوران را برای صرف غذا انتخاب می‌کنند. در نوین تالار انواع میز رستوران ، صندلی رستوران ، میز و صندلی تالار ، جایگاه عروس و داماد ، ورودی تالار و …  عرضه میشود.

نکات مهم جهت انتخاب میز و صندلی رستوران

سبک‌های مختلفی برای راه اندازی یک رستوران خوب وجود دارد مثل سنتی، مدرن، دنج، لاکچری، فضای باز و …. نکته مهم در انتخاب سبک این است که همه وسایل باید باهم تناسب سبکی داشته باشند. مثلا اگه برای صندلیهای رستوران خود سبک کلاسیک را انتخاب کرده اید، نمیتوانید روی دیوار ها از تابلو های پست مدرن استفده کنید. یا مثلا نمیتوان روی یک میز رستوران مدرن، یک شمعدان تالار فلزی طلایی گذاشت. این ها با هم تناسب سبکی ندارند.

نکته مهم بعدی که قبل از انتخاب میز و صندلی باید در نظر بگیرید ظرفیت رستوران یا کافه است. فضای رستوران چند متر مربع است؟! متراژ رستوران و بخش های مختلفی که قرار است در رستوران باشند را در نظر بگیرید. اگر فضای کوچکی دارید بهتر است از رنگهای سرد و در بهترین حالت از سفید استفاده کنید. همچنین بررسی کنید که به چه مقدار فضای خالی در دکوراسیون احتیاج است. آینه زیاد در طراحی خود استفاده کنید و ترجیحا سبک های میز وصندلی کلاسیک یا سنتی را انتخاب نکنید. تا به اینجای کار دباره دو نکته کلیدی دکوراسیون رستوران صحبت کردیم. این دو نکته عبارتند از:

  • انتخاب سبک مورد نظر
  • در نظر گرفتن ظرفیت رستوران

درباره انتخاب صحیح تجهیزات رستوران ، کیفیت این میز و صندلی ها و بودجه مناسب برای راه اندازی یک رستوران با دیزاین مورد تایید و زیبا، در ادامه بخوانید.

بودجه و خرید میز و صندلی رستوران با کیفیت

انتخاب میز و صندلی ممکن است بر اساس بودجه‌ای که دارید گزینه های محدودتری در اختیارتان بگذارد. بنابرین قبل از هر چیز بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید را مشخص کنید. در صورتی که بودجه کمی دارید حتی می‌توانید به خرید‌میز و صندلی‌های استفاده شده و دست دوم نیز فکر کنید! انتخاب میز‌و‌صندلی‌رستوران در واقع نوعی سرمایه گذاری برای بازگشت مشتریان است. بنابراین بودجه نباید بر کیفیت صندلی رستورانی که انتخاب می‌کنید تاثیر زیادی بگذارد. مشتریان باید از نشستن بر روی صندلی ها و میزان راحتی آنها لذت ببرند.

ما در سایت تجهیزات رستورانی و تالاری نوین تالار با کیفیت ترین میز و صندلی های رستورانی و تالاری را به شما عزیزان ارائه میدهیم. کافیست با ما تماس بگیرید. تماس با تجهیزات تلار و رستوران نوین تالار

تجهیزات تالار بهروز سمیعی

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع‌ میزو صندلی‌تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالار ، جایگاه عروس و داماد می باشد. این فروشگاه با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای انتخاب میز و صندلی مناسب برای تالار یا رستوران خود کلیک کنید.

همچنین این فروشگاه، تولید کننده تجهیزات رستوران ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

اینستاگرام نوین تالار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟