آیا می دانید تجهیزات و خدمات تالار چیست؟

جهت انتخابی درست و مناسب برای تالار مراسم عروسی خود، می‌بایست با تجهیزات و خدمات‌تالار آشنایی داشته باشید. با بالا بردن میزان تجهیزات و خدمات دهی می‌توانید یک تالار بسیار معمولی را به تالاری مجلل و با شکوه تبدیل نمایید. کسانی که در حیطه خدمات تالاری مشغول هستند باید تلاش کنند تا تجهیزات تالاری خود را افزایش دهند و خدمات مناسبی را به مشتری ها ارائه نمایند. جهت آشنایی بیشتر با انواع تجهیزات و خدمات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری، صندلی شیواری فلزی و شمعدانی تالار با تجهیزات تالار نوین در ارتباط باشید.

آشنایی با تجهیزات‌و خدمات‌تالار

از ساختمان تالار گرفته تا ظروفی که برای غذا سرو می‌شود را خدمات و تجهیزات‌تالار خطاب می کنند. نمای داخلی و بیرونی تالار، ورودی لابی، پارکینگ و.. تمامی المان‌های تجهیرات‌تالار می باشند. با دقت به این موضوع می‌توانید داشتن یک‌تالار مناسب و عالی را تجربه نمایید. یکی از خدمات و تجهیزاتی که از اهمیت بسزایی برخوردار است، توجه کردن به نکات ایمنی ‌تالار مورد نظر می‌باشد. با در نظر گرفتن این مسئله که در سالن‌های پذیرایی با جمعیت زیادی سرو کار داریم، ایمن بودن محیط تالار یکی از نکات حائز اهمیت در تجهیزات‌تالاری می‌باشد.

آبفشان‌ها یکی از تجهیزات‌تالاری می باشند که در زمینه ایمنی تالار قرار گرفته اند. این سیستم در تعداد معینی از سقف های تالار‌ها قرار می‌گیرند و وجود آن ‌ها در تالار امری الزامی به حساب می آید. استفاده از این سیستم اطفاء حریق در سالن آشپزخانه، پارکینگ و سایر مکان‌ها نیز ضروری است. کپسول آتش نشانی نیز نوعی از تجهیزات‌تالاری محسوب می شود.

سیستم تهویه هوا در تجهیزات تالاری

سیستم تهویه هوا، یکی از مهم ترین ابزارها در تجهیزات‌تالار است. در تالارها مراسمات بزرگ با جمعیت بسیار زیاد برگزار می‌شود و همچنین محیط تالار فضایی بسته می‌باشد؛ در نتیجه وجود سیستم تهویه هوا به شدت ضروری می‌باشد. هدف استفاده از سیستم تهویه هوا کنترل کردن دمای داخل تالار و مهیا کردن رطوبت درون فضای سالن و همینطور تولید جریان هوای سرد و گرم می باشد. نکته قابل تامل دیگری  که وجود دارد این است که سیسستم تهویه هوا باید بصورتی باشد که از انتقال بوی غذا از سوی آشپزخانه به سالن پذیرایی پیشگیری کند. با نصب نمودن این سیستم، حرارت‌های ایجاد شده از اجاق گاز و سایر تجهیزات‌داخل آشپزخانه  نیز تخلیه می شوند.

سرویس پذیرایی تالار

سرویس پذیرایی از گروه تجهیزات‌تالار به حساب می‌آید. المان‌های متنوعی در استفاده از سرویس پذیرایی وجود دارد که  مهم ترین این سرویس ترولی و انواع آن است. که برای منتقل کردن و سروغذا در تالار می باشد. ترولی‌ها در جابه جایی و حمل میوه و نوشیدنی و سرو غذا و پذیرایی از مهمان ‌ها کاربرد بالایی دارند. ترولی‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند که با در نظر داشتن کاربردی که در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها دارند ، مورد استفاده قرار می گیرند. در تجهیزات‌و طراحی تالار باید حتما نهایت ابتکار و خلاقیت را به کار بگیرید. برای طراحی داخلی تالار باید به نوع چیدمان مبل، رنگ دیوار و پرده، موسیقی، استفاده از ظروف تزئینی مانند شمعدان گلدان و جاشمعدانی ، تجهیزات صوتی، قرار دادن جایگاه برای عروس و دوماد و …دقت شایانی به خرج دهید.

تجهیزات‌تالاری نوین

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، میز تالار ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده لوازم رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع لوازم تالار از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟