راهنمای انتخاب و خرید کت و شلوار داماد

زمان آن فرا رسیده است که به دنبال ویژگی‌هایی برویم که عروسی را به یک عروسی رویایی تبدیل می‌کنند. مهمترین تصمیم برای داماد انتخاب کت و شلوار عروسی به همراه لوازم جانبی آن است. در این مطلب به آداب و رسوم اساسی عروسی برای لباس پوشیدن داماد ، انتخاب پارچه و کت و شلوار عروسی متناسب با فصل می‌پردازیم. جهت آشنایی با انواع لوازم و خدمات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری ، میز و شمعدانی تالار به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

آداب و رسوم اساسی عروسی برای لباس پوشیدن داماد چیست؟

نوع عروسی (رسمی یا غیر رسمی)، فصل و محل برگزاری عروسی به انتخاب لباس داماد کمک زیادی می‌کند. داماد برای خرید لباس دامادی خود، چهار انتخاب کلاسیک دارد: لباس صبح، تاکسیدو یا کت و شلوار سه تکه. لباس صبح برای عروسی‌های بسیار رسمی روزانه به خصوص در انگلستان که شامل یک کت مخصوص صبح ی، نیم کت و ست کامل کت و شلوار است.

نحوه انتخاب لباس داماد

قطعا سبک و سلیقه شخصی داماد هنگام خرید کت و شلوار بسیار مهم است؛ اما برای انتخاب کت و شلوار مناسب عروسی خود باید برخی فاکتورها مانند فصل، زمان و مکان مراسم را در نظر گرفت.

به دنبال رنگی بروید که برای سایر مراسم رسمی یا جلسات رسمی مناسب باشد. کت و شلوار شما باید متناسب با پیراهن‌ها، کراوات‌ها و کفش‌هایتان باشد.

هنگامی که به پارچه لباس داماد فکر می‌کنید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر برای امور رسمی خود ترجیح می‌دهید به این ترتیب لباس دامادی را در تمام فصول و مراسم به راحتی می پوشید.

در این مطلب به لباس و کت و شلوار داماد در عروسی می‌پردازیم. جهت خرید انواع صندلی شیواری ، میز و شمعدانی تالار به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

انتخاب پارچه کت و شلوار عروسی متناسب با فصل

 فصل زمستان زمان مناسب ازدواج در برخی کشورها نیست، اما دانستن گزینه‌هایی ضروری است. عروسی پاییزی درست چیزی است که شما قطعاً می‌توانید در آن زیبایی خاصی را  ببینید، زیرا یک جادوی خاص در مورد رنگ‌های پاییزی وجود دارد که می‌تواند تصاویر عروسی شما را جذاب تر کند.

انتخاب لباس‌داماد در فصل پاییز و زمستان

هنگام انتخاب پارچه لباس داماد اطمینان حاصل کنید که در دوخت آن  ۱۰۰٪ پشم  یا ابریشم به کار رفته است. همه ما می‌دانیم که رنگ‌های تیره در طول پاییز و زمستان غالب هستند.

اگر لباس تاکسیدو را انتخاب می‌کنید باید همیشه سیاه باشد. اما برای یک لباس سه تکه ، رنگ‌های آبی، آبی تیره و خاکستری ذغالی برای تقویت شخصیت داماد بهترین است.

انتخاب لباس داماد در فصل بهار و تابستان

اواسط بهار و تابستان فصل عروسی است. همه منتظر دعوت نامه‌های عروسی هستند و برای خرید لباس‌های خود  برنامه ریزی می‌کنند.

لباس تابستانی داماد دارای سه ویژگی کلی می‌باشد: پارچه (مخلوط های پشم و ابریشم) ، وزن پارچه (کمتر از ۲۵۰ گرم در متر) و رنگ ها (آبی یا خاکستری).

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، میز تالار ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده لوازم رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع لوازم تالار از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟