هر آنچه درباره ساقدوش عروس باید بدانید

یکی از مواردی که به باشکوه تر جلوه دادن برگزاری مراسم عروسی کمک زیادی خواهد کرد، حضور ساقدوش‌ها در کنار عروس و داماد می‌باشد؛ به همین دلیل انتخاب لباسی برازنده و در خور ساقدوش‌ها نیز بسیار با اهمیت می‌باشد. لباسی که ساقدوش می‌پوشد، ‌می‌بایست شیک، شکیل و کاملاً رسمی باشد. باید به تناسب قد و اندام ساقدوش‌ها بسیار دقت کرد. در این مطلب به نحوه تعیین تعداد ساقدوش‌ها، لباس و دانستنی های ساقدوش عروس می‌پردازیم. جهت آشنایی با انواع لوازم تشریفات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

نحوه تعیین تعداد ساقدوش ها

بهتر است بدانید که درگذشته، تعداد میهمانان دعوت شده در جشن، تعیین‌کننده تعداد ساقدوش‌ها بوده است. بر مبنای این رسم می‌بایست به ازای هر ۴۰ میهمان، یک زوج ساقدوش همراه عروس و داماد وجود داشته باشد؛ ولی امروزه با گسترده و مدرن شدن مراسم عروسی، تعداد ساقدوش‌ها کاهش یافته است؛ امروزه داشتن ۳ الی ۴ جفت ساقدوش برای زوجین کافی و مناسب می‌باشد.

این مطلب به ساقدوش های عروس و لباس آن‌ها می‌پردازد. جهت آشنایی با انواع لوازم تشریفات تالار ، خرید انواع صندلی شیواری به تجهیزات تالار نوین مراجعه کنید.

 لباس‌ ساقدوش ها

با توجه به مواردی که گفته شد، انتخاب لباسی درخور و شکیل برای ساقدوش‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بهتر است لباس ساقدوش عروس و داماد را از میان سایت‌های معتبر و ژورنال‌ها انتخاب کنید. ناگفته نماند که می‌توانید لباس‌های ساقدوش‌ها را متناسب با دکوراسیون مراسم عروسی و آذین ‌بندی جشن انتخاب کنید.

نحوه برخورد با ساقدوش‌ها

با توجه به رسم و رسومات عروسی، میزبان وظیفه دارد تمامی هزینه‌ای که ساقدوش ها برای خرید لباس، کفش و..  صرف کرده‌اند را تقبل کرده و پرداخت کند؛ ولی در صورتی که بودجه کافی برای این کار در دسترس ندارید می‌توانید از ساقدوش‌ها بخواهید که لباس‌های خود را یکرنگ انتخاب کرده تا بهتر و بیشتر در مراسم جلوه نمایی داشته باشند.

وظایف ساقدوش‌ درمقابل عروس و داماد

ساقدوش‌ها قبل از آماده شدن داماد و عروس باید در کنار آن‌ها حضور داشته باشند. این کار به عروس و داماد قوت قلب و انرژی خواهد بخشید. از مهم‌ترین وظایف ساقدوش‌ها به وجود آوردن آرامش و اطمینان خاطر و ایجاد لبخند برای عروس و داماد و خانواده زوجین محسوب می‌شود. نگهداری کادو‌های عروسی، وسایل عروس، نگه داشتن شاسی عکس و… از جمله ضروری ترین وظایف مربوط به ساقدوش می‌باشد. انجام تمامی کار‌های مربوط به عروس و داماد بر طبق خواسته و نظر آن‌ها بر عهده ساقدوش‌ها می‌باشد. ساقدوش‌ها وظیفه دارند در حین مراسم با آرامش و متانت همراه عروس و داماد حرکت کنند.

به وجود آوردن شور، هیجان و سرزندگی در مراسم از دیگر وظایف مربوط به ساقدوش ها است. در واقع ساقدوش‌ها تأمین‌کننده گرمی مجلس می‌باشند.

تجهیزات تالار نوین

تجهیزات تالاری نوین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، صندلی شیواری ، میز تالار ، تشریفات تالار ، جایگاه عروس و داماد می‌باشد. تجهیزات تالاری نوین با ۲۵ سال سابقه در ارائه محصولات مورد نیاز تالارها و دیزاین تالار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این فروشگاه، تولید کننده لوازم رستوران‌ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تشریفات تالار و خرید انواع لوازم تالار از جمله صندلی شیواری می‌توانید به سایت تجهیزات تالاری نوین مراجعه کنید.

تجهیزات تالاری نوین را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با واتس اپ
راهنمایی نیاز دارید؟
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟